Jak vytvořit dotazník z důvodu průzkumu trhu nebo spokojenosti zaměstnanců či zákazníků? Pokud hledáte odpovědi na nejrůznější otázky, pak jste právě na správné adrese a vypracování internetového dotazníku je skvělou volbou. Když se budete držet těchto kroků, máte úspěch zaručený.

dotazník

  • Zaregistrování do online nástroje

Prvotním krokem k vytvoření dotazníků je zaregistrování se do online nástroje. Stačí jen vyplnit formulář a následně vám do e-mailové schránky dorazí potvrzovací e-mail. Následně je nutné kliknout na odkaz uvedený v potvrzovací e-mailové zprávě a je to. Budete přesměrování do sekce „Moje průzkumy“, ve které naleznete záložku „Vytvořit dotazník“.

  • Vytvoření dotazníku samotného a nastavení základních parametrů

Čeká vás zvolení vhodného názvu vašeho dotazníku a následně se můžete pustit do nastavení loga, barevného schématu a textu zobrazujícího se daným respondentům.

  • Správné formulování otázek

Nezapomeňte na správné a vhodné formulování otázek tak, aby byly srozumitelná, pochopitelné a snadno uchopitelné. Jedině tak se dočkáte relevantních odpovědí. Poté je nutné otevřít dotazník pro respondenty.

  • Rozeslání dotazníků

Následně všem konkrétním osobám rozešlete internetový odkaz směřující na váš dotazník, a to e-mailem nebo jej můžete sdílet na nejrůznějších sociálních sítích nebo komunikačních kanálech.

dotazník na internetu

  • Analýza výsledků

Po obdržení výsledku je shromážděte a analyzujte. Výsledkem vám budou souhrnné statistiky. Jednotlivé odpovědi nebo jejich shrnutí si můžete převést do pdf nebo jiného souboru.

  • Využijte získané výsledky k vašemu prospěchu

Následně, po obdržení relevantních výsledků, již nezbývá nic jiného než získaná data využít ke svému prospěchu. Poslouží vám k tomu, abyste zlepšili kvalitu výuky, atmosféru na pracovišti nebo kvalitu výrobků.